wtorek, 19 lipca 2011

Eveline Slim Extreme 3D

Zostałam otagowana przez mejaczka tagiem jak przechowujesz swoje kosmetyki. Kochana dziękuję Ci bardzo. Oczywiście odpowiem tylko nie od razu, ponieważ mam w planach małą rewolucję jeśli chodzi o przechowywanie mojej kolorówki. Dlatego proszę o cierpliwość;) To tyle tytułem wstępu, a teraz przejdźmy do tematu tej notki i tego czemu została poświęcona.



Produkty Eveline z serii Slim Extreme 3D kupiłam, ponieważ postanowiłam zadbać o jakość swojej skóry na biuście, pupie i udach. Zdecydowałam się na Superskoncentrowane Serum Modelujące Do Biustu Push-up i Serum Intensywnie Wyszczuplające + Ujędrniające Antycellulit. W skład serii wchodzi wiele rodzajów serum, balsamów, kremów itd. Wszystkie w przedziale 10-15 zł. Ja trafiłam na promocję.

Zacznijmy od serum do biustu. Różową tubkę o pojemności 200 ml (z czego 50 gratis) testuję od kilku miesięcy. Konsystencja jest ok, zapach lekko kwiatowy. Co obiecuje nam producent?

Wymodelowany i ujędrniony biust – do 100%
Wypełnione i powiększone piersi o około 2 cm - do 75%
Elastyczna i gładka skóra – do 100%

Na powiększenie nie liczyłam , bo go nie potrzebuje (75D albo i więcej w zupełności mi wystarcza). Bo zastosowaniu skóra jest napięta gładsza, bardziej gęsta i elastyczna. Po stosowaniu 2 razy dziennie faktycznie stan naszych piersi jest lepszy, jednak gdy odstawimy je po jakimś czasie efekty zaczynają się cofać. Dlatego obecnie używam go co jeden, dwa dni.

Jeśli chodzi o serum antycellulitowe to jest to moja 3 tubka. Tubka jest identyczna tylko większa (250 ml z czego 50 gratis). Zapach trochę dziwny, niektórzy mówią, że jabłkowy dla mnie typowy mentol. Po nałożeniu na ciało doświadczamy chłodzenia (przez wspomniany mentol). W moim odczuciu jest to przyjemne, pod warunkiem, że za chwilę nie wychodzimy na mróz albo właśnie z niego nie wróciliśmy. Latem bądź po opalaniu zbawienne. Czego możemy się spodziewać?

EFEKTY JUŻ PO 2 TYGODNIACH STOSOWANIA:
Redukcja cellulitu do 60%
Zmniejszenie obwodu ud o 3 cm
Ujędrnienie i wygładzenie skóry do 65%

Skóra ujędrniona i wygładzona jest od razu po użyciu, dlatego fajnie sprawdza się jako kosmetyk ratunkowy gdy chcemy poprawić stan skóry na naszych nogach np. jeśli chcemy założyć mini sukienkę. Jeśli chodzi o redukcję cellulitu i wyszczuplenie to nie oszukujmy się... kosmetyk brudnej roboty za nas nie odwali. Tutaj potrzebne są zmiana diety, ćwiczenia, masaże, a kosmetyk możemy traktować jako dodatek do naszej walki tzw. tajna broń ;)
Na początku stosowałam go 2 razy dziennie, zadbałam o swoją dietę, zaczęłam pić dużo wody i zielonej herbaty, do tego odrobina ruchu i codziennie przy kąpieli masaże białą, ostrą stroną gąbki syrena talia oraz naprzemiennie ciepłe i zimne prysznice na owe partie ciała. Cellulit z II stopnia został zredukowany na I. Teraz używam go codziennie lub co drugi dzień by efekty się nie cofnęły.

Delikatną wadą jest opakowanie. Dlatego gdy wydaje nam się, że kosmetyk się skończył polecam przeciąć tubkę, bo jest go tam na kilka, jeśli nie na kilkanaście użyć.

Podsumowując obywa produkty gorąco polecam wszystkim rozsądnym, które obietnice producenta traktują z przymróżeniem oka. Dziewczyny pamiętajcie, że kosmetyk nie powiększy wam biustu, ani nie schudnie za was. Osobiście przetestuję też inne produkty z tej serii. 

Dziękuję, że mnie czytacie, szkoda jednak, że tak mało komentujecie:P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz